Dominik Feri byl vzor, ale začal mít frňák nahoru, vlna pokrytectví mě šokovala (komentář J. Horáka)

28 000 zhlédnutí 111K

PODÍVEJTE SE NA CELÝ ZÁZNAM (2h:31min) ► www.patreon.com/posts/5194138...

Jakub Horák je jeden z klíčových lidí českého politického marketingu. Podílel se na kampani Pirátů v roce 2017, připravoval komunikaci pro referendum o vstupu do EU, vymyslel slogan "Pomáhat a chránit". Napsal knihu Kočky jsou vrženy o české politice, založil Eccentric Club a s Danielem Landou procestoval Afghánistán.

===

PATREON: www.patreon.com/standashow
TWITTER: standashow
INSTAGRAM: standashow
FACEBOOK: Standashow
TIKTOK: www.tiktok.com/@standashow

STANDA

SHOW

Komentáře

  1. jiří novák
    jiří novák
    Před 4 dny

    Feri je dobytek už dle vzhledu.

  2. Iwo Skramlik
    Iwo Skramlik
    Před 5 dny

    (15:10:00) "Ženská dokáže chlapa vyprovokovat, známe to z filmů..." :_D Ach jo,.,.. odsuzovat Feriho na základě toho, že někdo napsal nějakej scenář k nějakýmu filmu... hele, tohle nebyla promyšlená věta :_D Ale dobrý, je to fakt objektivní pohled na věc, správně kritickej a vědecky pochybovačnej, akorát takovýhle drobnosti jsou tam celkem úsměvný :-)

  3. Vasja Vasja
    Vasja Vasja
    Před 5 dny

    "Kníže je velice vzdělaný......" :-)))

  4. Tomáš Lehký
    Tomáš Lehký
    Před 6 dny

    Pro hvězdy politiky v ČR je často těžké, aby si uvědomily, že pro každou lidskou bytost existují mantinely. Každá kometa má dvě možnosti ... Může trvale zářit na obloze či může vletět do atmosféry a stát se zářivým meteórem ... Bohužel druhá varianta nemívá dobré konce ... 🤔🙄🙄🙄🤔

  5. Elzbieta Hoření
    Elzbieta Hoření
    Před 6 dny

    Jó policajti. Kdysi moje kamarádka šla nahlásit znásilnění třemi muži, tak se jí policajti začli posmívat, že může být ráda, že si užila. Ponížená a s brekem ze stanice utekla. Když jsem byla znásilněna já, tak jsem radši těm hnusákům nic nehlásila. 17 let jsem to v sobě držela, než jsem o tom dokázala mluvit.

  6. B A
    B A
    Před 8 dny

    Horák je opravdu ten pravej, kdo by měl komentovat aroganci, nepotismus, zneužívání autority, šovinismus a prasečí chování k ženám. Tohle apelování na "vyčkání si na vyšetřování a výrok soudní autority" je přesně to, co kritizujeme pět let na Babišovi, je to jen fotrovská metoda, jak naprosto rozmělnit společenský napětí a nechat ho vyšumět.

  7. David Bártů
    David Bártů
    Před 8 dny

    Prosím zakaž kouření na podcastech pls

  8. Pavla Šmolíková
    Pavla Šmolíková
    Před 10 dny

    Násilí na ženách je stále plně akceptováno mezi chudými lidmi, kteří žijí na ubytovnách kde kvete prodej drog, alkoholismus a prostituce. Takových ubytoven je víc, než si mnozí dokážou představit.

  9. Daniel T
    Daniel T
    Před 11 dny

    Naprostý souhlas,nikdo nemá důkaz,že sklad vyhodili do povětři ruští agenti a stejně není důkaz, že Hamáček chtěl vyměnit Vrbětice za Sputnik.Je to matení veřejnosti a lidé pak nebudou věřit ničemu.

  10. aola wili
    aola wili
    Před 12 dny

    Rychlost 1.75 a sledujte jenom tu cigaretu:DD

  11. Lenka Hoblová
    Lenka Hoblová
    Před 12 dny

    Feriho zavřít až zčerná, naštěstí policie už vyšetřuje

  12. Robert Matous
    Robert Matous
    Před 12 dny

    Jsou případy rafinovaného psychického teroru kdy žena takto ničí muže... dlouhodobě...

  13. yuoop noke
    yuoop noke
    Před 12 dny

    Kolik politiku se ted asi trepe hrůzou ???

  14. stanislav chmelar
    stanislav chmelar
    Před 14 dny

    Porad takove ty prazske problemy,kecy od piva ,jak jsem rikal oplotit a nepoustet ven,z prahy

  15. Jen Na Posilani
    Jen Na Posilani
    Před 14 dny

    Ty lidi co se s Ferim chtěli fotit asi nebudou ti stejní, co teď říkají, že to věděli a že se to povídalo. A druhá stránka věci je, že dost lidí jsou prospěcháři. Takže i když to možná věděli nebo aspoň tušili, tak se jim osobně nevyplatilo s ním přetrhat vztahy nebo se proti němu vyhradit na bázi nějakých "povídaček". To jak s ním rychle TOP09 přetrhalo vztahy vypadá, že oni se řadí do té druhé skupiny.

    1. yuoop noke
      yuoop noke
      Před 12 dny

      😄💸💸 💗💗💗 💗💗💗 💗💗💗🌸 Kvůli lásce. Bůh poslal svého Syna Ježíše Krista, aby zemřel místo nás. O tři dny později. Vstal z mrtvých. Nyní. Pouze od Ježíše Krista. Bůh ná

  16. mikaela
    mikaela
    Před 14 dny

    Feri by měl jít sedět. Nezajímá mě, jaké stupidní výmluvy má. Pokud ženy nesouhlasily = znásilnění. Tečka.

  17. opzz xsin
    opzz xsin
    Před 15 dny

    Pamatuju si tve videa snad v roce 2017, tohle je ted na jine urovni, fakt super, jinak nazor Horaka se mi libi. Hodne stesti do budoucna🙂😅

  18. yardalien
    yardalien
    Před 15 dny

    14:50 se díví, že fízlové kryjou zločiny?

    1. Ptao Tom
      Ptao Tom
      Před 14 dny

      "To už se ví po klubech." - které jsou už rok zavřené a prázdné. Jo to zní jak Praha.

  19. Ptao Tom
    Ptao Tom
    Před 16 dny

    Pan Horák je hrozně fajn. Výborný host, akorát se trošku bojim o jeho zdraví, jestli to s tím kouřením nějak nepřehání...

  20. Jirka Vlasák
    Jirka Vlasák
    Před 16 dny

    To se snad stalo každý ženský že jí někdo plácal po prdeli nebo otravoval, pořvával po ní atd... nechtěl bych bejt ženská. Neříkám znásilnění, ale tohle otravování, ponižování, omakávání, to se děj všem ženám permanentně x-krát do roka... To snad stačí když se zeptá svojí ženy ne bože...

    1. opzz xsin
      opzz xsin
      Před 15 dny

      neznásilnil.

  21. Filip Cupák
    Filip Cupák
    Před 16 dny

    19:13 DJ Knír navždy v našich srdcích

    1. Ptao Tom
      Ptao Tom
      Před 14 dny

      LOL typek si myslel ze soudy a policie funguje LMAO

  22. gooodwill
    gooodwill
    Před 16 dny

    Tady je potřeba si uvědomit,že politická moc rozhoduje o obrovskejch finančních tocích,takže logicky je tam tvrdej boj,jedou v tom i mnozí novináři a média,myšlenka že se dá všechno dohledat a dokázat je naivní,manipulátoři právě počítají s tím,že kauzy rychle stárnou a jde pouze o zničení protivníka,ne o jeho skutečný odsouzení,takže konkrétně tady uFeriho si můžem hodit korunou jaká byla pravda,asi to skutečně zase nějak vyšumí.

  23. laskin riubn
    laskin riubn
    Před 16 dny

    LOL typek si myslel ze soudy a policie funguje LMAO

  24. Anna S
    Anna S
    Před 16 dny

    Tu cigaretu si pro příště odpusťte....

  25. Cendas Foniok
    Cendas Foniok
    Před 16 dny

    Tak, Feriho "uklidila" TOPka do Itálie...a z tama to už domů daleko nemá....

  26. misolou fout
    misolou fout
    Před 16 dny

    Rychlost 1.75 a sledujte jenom tu cigaretu:DD

  27. Radek Odehnal
    Radek Odehnal
    Před 17 dny

    Je smutné že takovýto člověk může být někomu vzorem je to jenom ale propaganda

    1. laskin riubn
      laskin riubn
      Před 16 dny

      A že si dotyčné rozpoměly zrovna teď po více jak 5 letech ?

  28. Renáta Skalická
    Renáta Skalická
    Před 17 dny

    Myslím, že nikdy nepochopím "velikost" a význam bezvýznamných...

  29. Couchi
    Couchi
    Před 18 dny

    Hrubej k holkám... Jako že na ně nebyl milý? To je dost zlehčení situace. A nemusí nám být Feriho líto, Metoo před lety podpořil, a ty nikdy nezajímaly nějaké důkazy nebo soudy. Takže pokrytec co ho to dohnalo. A co víc už roky mluvil o tom že bude končit jako poslanec.

  30. yuitr loing
    yuitr loing
    Před 18 dny

    super rozhovor, nejlepší to cigáro :)

    1. misolou fout
      misolou fout
      Před 16 dny

      Opravdu respekt pro oba.

  31. Julius Madrow
    Julius Madrow
    Před 18 dny

    😄💸💸 💗💗💗 💗💗💗 💗💗💗🌸 *Kvůli lásce. Bůh poslal svého Syna Ježíše Krista, aby zemřel místo nás. O tři dny později. Vstal z mrtvých. Nyní. Pouze od Ježíše Krista. Bůh nám dal bezplatný dar věčného života. Zachrání a uzdraví vás..* *Pokud svými ústy vyznáváte Pána Ježíše a ve svém srdci věříte, že ho Bůh vzkřísil z mrtvých* *dá vám věčný život* *(Podívejte se na oblohu a zeptejte se Boha)*

  32. VOJTA MAREK
    VOJTA MAREK
    Před 18 dny

    neuveritelny, jak zrovna tenhle nechutnej sexista, neustale relativizujici zasadni feministicky temata, rika vety, jaky horak v podcastu rika. kdyz jde o kampan, zejo... ale je to teda hodne k nasrani.

  33. Gustav Falke
    Gustav Falke
    Před 18 dny

    Co to je za maňáka. Feri neměla ni 100K sledujících když byl útočník na mladé ženy. Toto je blbost a nevytahujte jeho slávu. Ony se s ním chtěly vyspat protože je to černoch. Nic víc. Pak se jim to nelíbilo a tohle je konec.

    1. yuitr loing
      yuitr loing
      Před 18 dny

      obhajovat;"

  34. toijg avnnr
    toijg avnnr
    Před 18 dny

    super rozhovor, nejlepší to cigáro :)

  35. Mingzhu Fung
    Mingzhu Fung
    Před 18 dny

    Závidím panu Horákovi, v jakém krásném světě žil - ve světě, kde není běžné násilí na ženách a znásilnění či sexuální obtěžování. Kde se ženy nebojí. Moje první setkání se sexuálním obtěžováním se odehrálo v mých osmi letech. Neznám jedinou ženu, která by se nebála chodit po setmění sama po ulici. Neznám jedinou ženu, která nezažila sprosté pokřikování, osahávání od cizích chlapů. Znám bohužel ženu, která unikla znásilnění o fous jen díky včasnému zásahu souseda. Znám ženu, kterou na veřejném místě násilím velmi nevybíravě začal "líbat" (je mi odporné to tak nazývat v tomto případě) kamarád. Já sama po minulých zkušenostech jen velmi nerada vstupuji do výtahu sama s cizím mužem. Vždycky mi v hlavě běží možné scénáře, co by mi mohl udělat. Je jedno, že většina mužů žádné zlé úmysly nemá a nejsou to predátoři či násilníci. To od pohledu nepoznám. Jsem ráda, že pan Horák svůj pohled malinko zreflektoval na základě svědectví žen, na která narazil. Byla bych hrozně ráda, kdyby to udělalo víc mužů. Realita každého z nás není nutně realitou ostatních lidí. Ženy nadále žijí ve strachu a přebírají na sebe (bohužel i kvůli tlaku okolí) zodpovědnost za to, aby je někdo neobtěžoval či neznásilnil.

    1. B A
      B A
      Před 8 dny

      Horák je opravdu ten poslední, kdo by měl komentovat aroganci, nepotismus a šovinistickej vztah k ženám.

    2. Ter Spungen
      Ter Spungen
      Před 15 dny

      Asi tak, realita jednoho není realita druhého. Já neměla za svůj život jediný problém, s ničím takovým jsem se nesetkala a to bych řekla, že jsem často chodívala/chodím ven, primárně se pohybuji v mužské společnosti a doteď se mě tato problematika osobně vůbec netýká. Ani v mém okolí nemám vlastně nikoho, kdo by to kdy zmínil (čímž neříkám, že to nutně znamená, že se to v mém okolí neděje). Je to škoda, přála bych si, aby se nikdo nebál po nocích chodit ulicí sám, je to fajn pocit a mně je zatím naprosto přirozený.

    3. Michal Šimon
      Michal Šimon
      Před 15 dny

      Kuba tam nic takového neříká, nepodsouvejte mu to.

    4. Vojtěch Vyplel
      Vojtěch Vyplel
      Před 18 dny

      Přesně, občas mi přijdou zjištění pana Horáka, jako kdyby přiletěl z jiné planety.

  36. Václav Valder
    Václav Valder
    Před 19 dny

    super rozhovor, nejlepší to cigáro :)

  37. Lijan Krkopiš
    Lijan Krkopiš
    Před 19 dny

    Oběť je v tyhle cause Feri.

    1. toijg avnnr
      toijg avnnr
      Před 18 dny

      demotivující se o cokoliv v politice zajímat.

  38. David Rudolf
    David Rudolf
    Před 19 dny

    Téma Feri se osvědčilo a jestli něco existuje, podle mě vypluje těsně před volbami... nebo ne úplně těsně... aby to nebilo do očí ,)))

  39. David Bart
    David Bart
    Před 20 dny

    A že si dotyčné rozpoměly zrovna teď po více jak 5 letech ?

  40. David Bart
    David Bart
    Před 20 dny

    U toho Hamáčka vše dává smysl. Jeden utajený zdroj už promluvil že se do Ruska chystal a motiv je logický !

  41. David Bart
    David Bart
    Před 20 dny

    Tvl Hamáčka bych s Ferim vůbec nesrovnával !

  42. Jan Bažant
    Jan Bažant
    Před 20 dny

    Opravdu respekt pro oba.

  43. Classical Liberal - National Liberal
    Classical Liberal - National Liberal
    Před 20 dny

    Feri není pokrytec. Podvolil se hloupé vykonstruované MeToo kauze a bez jakékoli viny si nechal vzít mandát. On běžně progresivně-levicové kraviny podporuje, tak právě nebyl pokrytec a aplikoval ji i na sebe. Rychlíková je královna dezinformací.

  44. X_TitanShot CZ
    X_TitanShot CZ
    Před 20 dny

    Hroznej nadpis😅Ale jinak rozhovor zajímavý a dobrý...

  45. Annda Grannda
    Annda Grannda
    Před 21 dnem

    Chytrej člověk.

  46. David InaNew
    David InaNew
    Před 21 dnem

    Tvl z kama ten chlap je že se diví tomu že někdo někdy někomu fláknul? :D To přileťel z jiný planety??? :D Mimoň. Kolik mu je? "BTW vědět že se tohle děje neznamená to obhajovat;"

  47. Petr Sacha
    Petr Sacha
    Před 21 dnem

    Plzeň z lahve chutná lépe a je lepší pro českou přírodu.

  48. John Hudson
    John Hudson
    Před 21 dnem

    Rychlé odsouzení je proto, že je před volbami a pro ostatní díky svému chování z opojení moci už přestává být oblíbený. Je to mladé jelito v politice, které si nevzalo ponaučení z podobných kauz ve světě. A jeho následné chování mi jde proti srsti. Kdybych byl v jeho situaci a neudělal jsem to, tak vlezu do všech sdělovacích prostředků a chci po dotyčných okamžité vysvětlení, samosebou podávám trestní oznámení a neopustím partaj. (Na té Moravě asi dobře ví, proč mu nakopali prdel).

    1. Krkowitz fon Milowitz
      Krkowitz fon Milowitz
      Před 19 dny

      Tresní ozanmení pokad vím překrocovač práv podal ale na oběti tak soudia vláčet bahnem budou jejich jména a ne Deník N a A2larm ješ jsou PRopagandou světků SOROSovích ješ mu pomohli do PARLAMENTu.

  49. Petr Hošek
    Petr Hošek
    Před 21 dnem

    Pamatuji na tohodle démona, který v realtalku vykouřil dvě kráby a stáhl flašku 😅

    1. toijg avnnr
      toijg avnnr
      Před 17 dny

      14:19 jako jako :D

    2. toijg avnnr
      toijg avnnr
      Před 17 dny

      LOL typek si myslel ze soudy a policie funguje LMAO

  50. mtgne 53
    mtgne 53
    Před 21 dnem

    Feri vzor mladých? Probůh kdo a jak na to přišel? Co ten člověk vlastně výjimečného dokázal? To, že má přes milion sledujících (asi mladých), je nesmírně deprimující a demotivující se o cokoliv v politice zajímat.

    1. mtgne 53
      mtgne 53
      Před 12 dny

      @Vi Ko Nepíšu o Instagramu, píšu o p.Ferim. Tato omamnými médii vymazlená a pro mě od začátku hrubě nesympatická osoba (nabízející udělání malých černoušků) oslovila 1 mio převážně mladých lidí, tedy tzv. budoucnosti této země. Některé mladistvé dokonce tak, že aniž by ji osobně znaly, uléhají s ní do postele. To je na tom to demotivující a deprimující. Naštěstí, mě se tato budoucnost už týkat nebude. Vy si ji ještě užijete v plné palbě. A jak říká s určitou nadsázkou F.R.Č.: "Vy si ještě zastřílíte". :)

    2. Krkowitz fon Milowitz
      Krkowitz fon Milowitz
      Před 12 dny

      ​@Vi Ko To, že má přes milion sledujících (asi mladých), je nesmírně deprimující a demotivující se o cokoliv v politice zajímat. Feri vzor mladých? Probůh kdo a jak na to přišel? Co ten člověk krom PREDÁTORství pod ochranou Pánkově nad člověka vlastně výjimečného dokázal?

    3. Vi Ko
      Vi Ko
      Před 12 dny

      Proč ti úspěch na Instagramu přijde demotivující a deprimující? Zníš trochu neobjektivně.

    4. Krkowitz fon Milowitz
      Krkowitz fon Milowitz
      Před 19 dny

      @Luke Bruce Njsledovanejším čecehm je asi Miloš Zeman a pak KAZMA a možná KOVY ale HABEŠký RASTAfarian je asi tak čecchem jako Madeleine Albrightová, sice jako NEkřesťanská němka narozená snad i ještě v čechách coby Marie Jana Körbelová ale krom humanitárního bombardování moc toho pro nás slovany ani neudělala, Taže češky progresivisticky obohacoaval i po školách kam se dostal s Pánkovím NADčlověkem a taky pomohl Kradosukovy překročit 5% víc zásluh snad už ani nemá.

    5. mtgne 53
      mtgne 53
      Před 20 dny

      @Luke Bruce 1. Doktorů práv vyprodukovalo porevoluční školství mnoho. Mnozí to zvládli i za 1-2 semestry, někteří i za letní prázdniny. Benda, Hašek, Verešová, Ruml a další by mohli vyprávět. Ve Sládkovičově už vám to nepoví. Tamější právnická fakulta přišla v r. 2015 o akreditaci. Naproti tomu v Plzni se přeptat můžete. 2. Sociální mědia opravdu nejsou ukazatelem toho, jaký význam pro společnost má ten který člověk. 3. Ten váš "doktor práv", který vám leží srdci, si ostříhal "afro" a zmizel do Itálie. Určitě ví proč. 4. Opravte si hrubku v textu. 5. Husy jsem s vámi nepásl, netykejte mi.

  51. David Tran Hoang
    David Tran Hoang
    Před 21 dnem

    Dobře mu tak . Správně !

  52. Lufiel
    Lufiel
    Před 21 dnem

    neznal jsem ale rip

  53. May04bwu
    May04bwu
    Před 21 dnem

    O tom videu (nebo spíš o jeho obsahu) se mluví už hodně dlouho. Nejde o pomluvy ve spojitosti s touhle kauzou. Kdyby to mělo Dominika zničit, už by se tak dávno stalo.

  54. Fištrón
    Fištrón
    Před 21 dnem

    Ty holky co ho bonzly musi byt totalni rasistky a fašistky, když mohou toto říct o černochovy a podpořit tak stigmata a stereotypy o znasilnovani cernochu.

  55. Andrea Šretrová
    Andrea Šretrová
    Před 21 dnem

    Jak to tak posloucham, tak pan Horak je tak trosku obeti dvojiho metru. Evidentne v pripade Feriho a Hamacka je ochoten verit, ze jde o ucelova narceni, ale jsem si uplne jista, ze jakoukoliv suskandu treba o Okamurovi nebo Klausovi nebo Zemanovi nebo zkratka komukoliv ze skupiny tech, do nichz se obecne strili, by byl ochoten povazovat za pravdu. Ja to bohuzel vidim vsude kolem, jen velmi malo lidi a velmi malo novinaru je dnes schopno nadhledu a schopno merit vsem stejne.

    1. Krkowitz fon Milowitz
      Krkowitz fon Milowitz
      Před 19 dny

      Plete hrušky a letadla celílá kospirační teorije že zrovinak GRU stojí za bordelem s oficialně dávno zlikvidovanýma zabrněma ve Vrběticích jsou ničím nepodložená ÚČELovak jak začít vojmu zrasPUTINovím RUSem ale PREDÁTOR si coby signatář #MeToo velmi šeredně naběh a Deník N s Klinikou a jejim PRoapagandistickým A2larme nespoluparcuje ale účel světí prostředky a mněli na rozdíl od provařených odhalovačů AGENTů RICÍNú velmi dobře nabito a věděli koho o svědectví požádta. Užitečný IDJOT Kroupa svědka krom spolupacahtele PAOCHEho Petříčka ani nemá a navíc nezapomínejte na . § 407 Podněcování útočné války (1) Kdo veřejně podněcuje k útočné válce, na které se má podílet Česká republika, takovou válku propaguje nebo válečnou propagandu jinak podporuje, bude potrestán odnětím svobody až na pět let. (2) Odnětím svobody na dvě léta až deset let bude pachatel potrestán, a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 na shromáždění, které podléhá oznamovací povinnosti, nebo b) spáchá-li takový čin tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem. (3) Příprava je trestná.

  56. Zuzana Sperlink
    Zuzana Sperlink
    Před 22 dny

    S Horakem souhlasim temer ve vsem. Rada ho sleduju a posloucham. 👍

    1. Lenka Hoblová
      Lenka Hoblová
      Před 12 dny

      Pekarová ho určitě zazdívala

    2. toijg avnnr
      toijg avnnr
      Před 17 dny

      LOL typek si myslel ze soudy a policie funguje LMAO

  57. Abra Kadabra
    Abra Kadabra
    Před 22 dny

    a co kdz je zatim KAZMA :D :D

  58. Lay Sun
    Lay Sun
    Před 22 dny

    25:21 Ještě další...silnou..hmhm..jaksi pazl.

  59. Lay Sun
    Lay Sun
    Před 22 dny

    Brunátný stokilový kuba a standa s dva roky prošlým hipster účesem, to jsou novinky..

  60. Stan Rokyta
    Stan Rokyta
    Před 22 dny

    👍🏻 pan Horák sympatický chlapík

  61. patrik knives and nature
    patrik knives and nature
    Před 22 dny

    Co to je za závisláka rozdávajícího rozumy 🤮

  62. Pavel
    Pavel
    Před 22 dny

    Pokrytec je tady akorát pan Horák. Reportáž ukazuje na celkem zřetelný zdokumentovaný vzorec chování podpořený bezpočtem na sobě nezávislých svědectví. A i když se bohužel může docela dobře stát, že z pohledu trestního práva ho soud v těch konkrétních dvou případech osvobodí, jelikož vše skončí jako v tuctech podobných případů na tvrzení proti tvrzení, nic to nemění na tom, že se chová jako arogantní prase bez respektu k ženám a mimo jiné k tomu zneužíval i svoji "osvětovou" kampaň na středních školách. Takový člověk nemá (nejen) v politice co dělat.

    1. Krkowitz fon Milowitz
      Krkowitz fon Milowitz
      Před 19 dny

      Žaluje Feri tak pokad mu soudy mu daj za parvdu a odsodí oběti PREDÁTORa ale tak jako tak je budou vláčet bahnem, jeho provinění jsou proti #MeToo a to soudy ani neřeší.

    2. Roran60 LP
      Roran60 LP
      Před 20 dny

      a videl si dôkazy ? alebo iba apolienka niečo napísala ? :D

  63. Petr Smiřický
    Petr Smiřický
    Před 22 dny

    Nahorů začal mít spíš něco jinýho.

  64. Karel
    Karel
    Před 22 dny

    Po delší době s Horákem lze ve všem řečeném souhlasit. Ten problém falešné reality je dnes obrovský. Informace spolu s dezinformacemi plují společně světem a rozlišovat mezi nimi stojí obrovské úsilí, které málo kdo vynaloží. Občas je to úplně nemožné. Pak se na lidi rozhodují na základě falešné reality, které prostě jen věří. Velmi pozitivně se na rozhovoru projevila nižší konzumace alkoholu než je u Horáka obvyklé.

  65. David Absolon
    David Absolon
    Před 22 dny

    Tyto obeti vypovidaji u soudu anonymne a pred verejnosti je kryta jejich identita. Takze to pro ne sice nebude lehky, ale nemusej se bat nejakyho verejnyho “zostuzeni”

    1. Krkowitz fon Milowitz
      Krkowitz fon Milowitz
      Před 20 dny

      Feri žaloval je tak na nějakou anonimitu můžou zapomenout ten sr...č moc dobře jako studovaný překrucovač práv ví jak to procesně chodí.

  66. petr pavlosek
    petr pavlosek
    Před 22 dny

    Toto vide je skvěle zpracované i host byl opravdu v obraze 👌 Jen nechápu lidi v komentech, kteří řeší cigaretu ve videu.... Tam máte řešit obsah videa bože 🤦‍♂️

  67. gioyu comi
    gioyu comi
    Před 22 dny

    Rychlost 1.75 a sledujte jenom tu cigaretu:DD

    1. Damasek 219
      Damasek 219
      Před 22 dny

      Zkusil jsem dvakrát a pořád nevím, co jako mám vidět, kromě toho, že se pohybuje 1,75x rychleji.

  68. Ravel
    Ravel
    Před 22 dny

    Bez těch cigaret by to nešlo?

    1. Daniel Havlík
      Daniel Havlík
      Před 20 dny

      ??

  69. VOSA NA JAZYKU
    VOSA NA JAZYKU
    Před 22 dny

    Jakub Horák je " politický marketér ", který Topolánkovi v prezidentských volbách vybojoval 5% a potom ten neúspěch svedl na něho. Pozornému člověku stačí sledovat jen jeho neverbální komunikaci aby poznal, že tenhle člověk má problémy především sám se sebou.

    1. Pít Džejks
      Pít Džejks
      Před 21 dnem

      Topolánek nikdy nemohl mít víc. Byl chvíli oblíben jen u ženských, že je chlapák. Pak chvilku u blbých ženských a blbých homosexuálů za svůj docela dobrej penis na fotkách. Jinak to byl vždy primitivní arogant. Pro Jakuba Horáka zbytečná práce, nicméně práce za peníze. Možná má to málo díky němu..

    2. Pít Džejks
      Pít Džejks
      Před 21 dnem

      @gioyu comi zničený lidský život? Hamacka? Už to dal Hamacek k soudu? Už podal žalobu? Nebo vypočítává, tajmuje výsledek soudu po volbách? Pochop, není kam spěchat. Nechápu moc co Jakub myslel tím důkazem. Nestačí výpověď 3ech lidí co u toho byli, že to navrhoval a že mu to rozmluvili?

    3. gioyu comi
      gioyu comi
      Před 22 dny

      ovlivňovat soukolím médií. O vině nechť rozhodne soud a ne nějaký Kroupa, Kroupa neponese zodpovědnost za zničený lidský život.

  70. Karlos Makáč
    Karlos Makáč
    Před 22 dny

    Žádnej vzor nikdy nebyl, jen tak byl prezentován některými médii a jak už to tak bývá, ti jednodušší to jim to sežrali..

    1. Miloslav Kordík
      Miloslav Kordík
      Před 20 dny

      Pro mladou generaci byl. Minimálně, co se týče politické sféry. Co se týče jednodušších jedinců, tak ty známe spíše z happeningu naziboye Pitomia a agenta STB ... na tom se asi shodneme ,-)

  71. Petr Slk
    Petr Slk
    Před 22 dny

    ...takova cerna ovce,dneska ostrihana!

  72. Jindřich Ochmann
    Jindřich Ochmann
    Před 22 dny

    lol Vyšetřit něco v ČR za měsíc za dva. Asi dva dny po Silvestru mě napadly ožralé fetky a rozmlátily mi přední okno a dveře na autě. Policii přivolali lidi, kteří to viděli a nahrávali na mobil z okna. Tlusťoch, který mi rozmlátil okno si před policajtem stěžoval, že ho z toho bolí ruka. Byl zákaz vycházení, neměli venku co dělat, neměli roušky. Do dnes je policie z ničeho neobvinila. Případ jasný jako facka u kterého byli všichni na místě ztotožněni a po pěti měsících nic.

    1. pepegavitek
      pepegavitek
      Před 18 dny

      Zajímalo by mě komu ty jejich mozky transplantovali

  73. Karolína Ryndaková
    Karolína Ryndaková
    Před 22 dny

    Ono ty holčiny to popisují opravdu důvěryhodně.Nevím,zda muž umí něco takového posoudit..Souhlasím, Že případ je jednoduchý na vyšetření.Snad!Předpokladám,že to bude hrát na přiznání nevhodného chovaní už z důvodu,aby měl šanci uvěřitelnosti,že nedošlo k znásilnění a obtěžování. Rozhodně jsem byla šokována, ale nepřekvapilo mě to.Vím,že to zní trošku zvláštně..takové mám z toho pocity.)Věřím rozhodně,že je vinen. :/

    1. Krkowitz fon Milowitz
      Krkowitz fon Milowitz
      Před 19 dny

      Máme smluvní svabodu a DOBROvolně se připojil k #MeToo takže proti němu jednozančně vinen . A to je to oč tu běří PRAEDÁTOR vlez do pastia ta sklapla ale zan se amněl předopkládat že to na něj vytáhnou.

  74. Jiří Reich
    Jiří Reich
    Před 22 dny

    To video vyjde v době ,kdy tato kauza začne upadat.

  75. Jan Matejicek
    Jan Matejicek
    Před 22 dny

    Další chlápek podporující pravdoláskařskou cenzuru bez ohledu na to, že pravdoláskařské články pravdy musí být zpětně opravovaný, protože to jsou lži, zatímco to zakázané byla pravda.

  76. Stanislav Čechíno
    Stanislav Čechíno
    Před 22 dny

    Chlavně že Babiš může zastupovat lidi blbe!!!

  77. štěpán dvořáček
    štěpán dvořáček
    Před 22 dny

    Vždycky nemůžu z toho, jak ti tam Stando kouřej v kuchyni :D Že to Alžbětě nevadí... vždyt je to nechutný :D

    1. Radovan Brožek
      Radovan Brožek
      Před 17 dny

      Vždyť už asi dva roky natáčí ve studiu :-D

    2. Sabine
      Sabine
      Před 18 dny

      @petr pavlosek Ježíš Mária, neposer se -_-

    3. petr pavlosek
      petr pavlosek
      Před 22 dny

      Vnímáte obsah videa?! Asi ne, když řešíte cigaretu 🤦‍♂️ Kdyby to Standovi vadilo, nebo jeho přítelkyni či paní, tak by se tam nekouřilo 🤦‍♂️

  78. Daniel Procházka
    Daniel Procházka
    Před 22 dny

    I p. Horák je zjevně dezorientován v dnešním světě. Už teď je totiž nad slunce jasné, že tento spoluobčan skončí jako obviněný-obžalovaný u trestního soudu. Násilné trestné činy narozdíl od hospodářských umí řešit policie potažmo soudy celkem dobře.

  79. LUKAS Golfista
    LUKAS Golfista
    Před 22 dny

    Ty holky co lezly za Ferim do postele jsou zlatokopky, které by za moc a peníze udělaly téměř cokoliv. Pak se diví, že to někdo přežene, protože je považuje za poloviční kurtyzány a zachází s nimi jako s kusem hadru.

  80. Johny okey
    Johny okey
    Před 22 dny

    Pan Horák je stejne frajer bavilo mě tehdy u Lili Real talku jen tak 👍

    1. nam jameson
      nam jameson
      Před 19 dny

      U Lili byl spolecenky vice unavenej vypitim flasky kvalitnho rumu :))

  81. Xavier Xavier
    Xavier Xavier
    Před 22 dny

    LOL typek si myslel ze soudy a policie funguje LMAO

    1. Xavier Xavier
      Xavier Xavier
      Před 11 dny

      @Jen Na Posilani Jj Feri je z toho prostředí moc dobře ví, jak to chodí. Spíš mě překvapuje, že ten pán ve videu to neví.

    2. Jen Na Posilani
      Jen Na Posilani
      Před 14 dny

      Už i na PF UK nám říkali, že k soudu se chodí pro rozsudky a ne pro spravedlnost. Takže Feri asi chápal, jak to u soudů "funguje".

  82. Lukáš Semrád
    Lukáš Semrád
    Před 22 dny

    No o jednoho škůdce naší země méně. Z diskreditace Feryho mám radost ale je to kapka v moři. Bartoš u pirátů také by měl rezignovat

    1. Lukáš Semrád
      Lukáš Semrád
      Před 16 dny

      @lubomír votápek No s tím můžu souhlasit OK.

    2. lubomír votápek
      lubomír votápek
      Před 16 dny

      @Lukáš Semrád Spíš diktatura covidová.

    3. Lukáš Semrád
      Lukáš Semrád
      Před 17 dny

      @lubomír votápek Je tu diktatura liberálů. Jistě že za názor nenpopraví jako nacisti a většinou ani nezavřou do vězení jako komunisti OK Jenže každého kdo má rád Putina, chce tradiční rodinu nechce EU ani uprchliky tak umlči mažou mu komentáře a když je někde ve funkci ,tak ho odstraní nebo udělají vše pro to jako napřiklad Hanu Lipovskou co říká pravdu.Friho sejmuli jeho vlastní soudruzi protože těch zločinů udělal mnoho.

    4. lubomír votápek
      lubomír votápek
      Před 18 dny

      Zaspal jsi dobu, komunistická diktatura a ani nacistická tady není.

  83. Desperoro
    Desperoro
    Před 22 dny

    Ta cigareta je děs, na to se nedá dívat. Asi si to pustím jen na zvuk

  84. jakub konecny
    jakub konecny
    Před 22 dny

    Podle mě si Kroupa myslel jak se Hamáček sesype, rozpláče se nad svým bezcenným životem a navždy opustí politiku. Přesně podle hesla pirátů, že veřejné působení by mělo být umožněno jen osobám s dobrým morálním kreditem, nebo jak to formulovali. Nejsem fanda Hamáčka a podle mě žvanil k té kauze strašný kokotiny ale slouží mu ke cti že se neleknul a vyrazil do útoku, jen ať kroupa vytáhne ten svůj důkaz. Feri... Feri přiznal vinu a utekl. Jestli je to správně nevím ale nemyslím si že by se politici měli nechat tolik ovlivňovat soukolím médií. O vině nechť rozhodne soud a ne nějaký Kroupa, Kroupa neponese zodpovědnost za zničený lidský život.

    1. Theory Force
      Theory Force
      Před 19 dny

      "jen osobám s dobrým morálním kreditem" to jsou fakt neskutecny komanci, normalne novodoba verze kadrovyho profilu cela tahle identity politics

  85. Karel Jäger
    Karel Jäger
    Před 22 dny

    Proč bych měl automaticky věřit lidem, kteří se sami označují za oběti???

    1. Luke Bruce
      Luke Bruce
      Před 21 dnem

      Protoze jsou zeny

  86. stchnzy
    stchnzy
    Před 22 dny

    jak si tam vyhuluje

    1. Marys Mik
      Marys Mik
      Před 4 dny

      Nikde jinde to povolené není. :-) Protikuřácká hysterie vyhnala kuřáky na okraj společnosti. Takový zlatý důl pro státní kasu.

  87. John Pepper
    John Pepper
    Před 22 dny

    Mimochodem, že na feriho není důkaz tak to je hrůza atd. Tyjo mrkněte všichni, komu to vadí radši na kauzu Kúdela. To je teprve něco.

    1. Krkowitz fon Milowitz
      Krkowitz fon Milowitz
      Před 19 dny

      Jakj důkaz by jste jako ještě čekal PRAEDÁTORy odsuzují jen za konatkty na sítích pro dospělé kdyš si skušené partnerky a maminy od dětí napíší že jim je 13 o čemš je i KLUSÁKovic film. Nikdo znich kontakt ani domněli se skutečnou nezletilou ani nemněl

  88. Titan Irael
    Titan Irael
    Před 22 dny

    Feri je mediálně protekční student a politik, který dnes už je znám pouze jako úchyl z Teplic. Odhodil tenkou masku civilizace a nechal jednat pudy umocněné svými předky, kde jeho přistup k ženám má asi jako migrant z Konga. Myslel, že bude černý král české politiky, dnes už je to politováníhodná osobnost z elitářské strany podporující evropskou, byrokratickou buzeraci, schovávající se za mlžný opar morálky a slušnosti.

    1. Titan Irael
      Titan Irael
      Před 16 dny

      @Quiet Observer Za protektorátu zemřelo hlavně hodně Čechů, kteří by skončili v rasových, likvidačních programech generalplan ost a drang nach osten, kdyby Němci vyhráli. Češi by byli vyhnáni za Ural, kde by plánovaně zemřeli na upracování. Česko by sloužilo, jako zemědělská oblast. Podívejte se na statistiky z tábora Lety, poměr Čechů a Romů byl 537:45. O Romech to vůbec nebylo, z nich se dělá utlačovaná menšina cíleně aby kamarádi politiků měli nadprůměrné platy v neziskovkách.

    2. Titan Irael
      Titan Irael
      Před 16 dny

      @Quiet Observer Naprosto jste to pochopila, dávky jsou úplatek sociálně nepřizpůsobivým aby nedocházelo ke krádežím a přepadáváním dětí a důchodců, jako je to častý jev v severních Čechách, kde policie nezveřejňuje všechny tyto přestupky.

    3. Quiet Observer
      Quiet Observer
      Před 16 dny

      @Titan Irael + mnoho ceskych romu za valky zemrelo v koncentracnich taborech, nyni jsou v cesku a slovensku misto techto romove přišlí z madarska - po 3 ci 4 generaci zde uz jsou to samozrejme cesi ci slovaci, ale ti puvodni romove z naseho uzemi to nejsou ( tuhle informaci ale nemam overenou, musel/a byste si to najit, to, ze naciste zabijeli romy vsak je urcite fakt )

    4. Quiet Observer
      Quiet Observer
      Před 16 dny

      @Titan Irael +resenim nyni neni davky jim proste sebrat, myslite , ze byste se zvladla divat na to, jak to potom nekteri nezvladnou a zahynou? Zadna humanisticka zeme by toto neudelala a jenom bychom tim zvyraznili svoji zvireckost. Resenim je asi necim ty davky proste nahradit a problemu se venovat, jenze nikdo se v tak velkem vykalu uz stourat nechce a tak pred tim vsichni jen zaviraji dvere. Problem, co nema reseni. Politici jim vzdycky proste nasypou nejake penize ze statniho rozpoctu, problem je tim udrzen pod kontrolou a dal se tim nemusi zabyvat. A je to smutne jak pro nas financne tak pro ne dusevne. Je takovy fenomen, ze kdyz se o vas nekdo hodne stara, tak prestanete byt v tech danych vecech samostatna/y. Davky a romove, charita v africe, vsechno je to zbytecne, nic to neresi a tvori to zavisle komunity, coz i kdyz jsou prijemci financnich prostredku, neprospiva ani jim. Nemaji byt na co hrdi, kdyz vsechno dostanou, mnoho z nich si toho nevazi, protoze za takovych podminek proste nemuzou a hrdost k narodu je v nich nemocna. Ani ja bych si veci nevazila, kdyby mi napr. Vsechno kupovali rodice a nevydelavala jsem si na to ja. Ztratilo by to pro me hodnotu.

    5. Quiet Observer
      Quiet Observer
      Před 16 dny

      @Titan Irael dnešní systém ma spoustu děr, to je pravda To o těch evropských romech nevím, to je zajimavé, každopádně řešením generačního traumatu není sypat jim dávky a udržovat je tim sice fyzicky naživu i když duševně mrtvé a závislé s novymi a novymi dětmi, ktere jim budou stejne odebrany - ale jak byste jim pomohla kdyz davky nejsou reseni? Nejaky takovy napad tu zalostne chybi a kazda nova vlada jen zalepuje stale vice mokvajici ranu naplasti.

  89. John Pepper
    John Pepper
    Před 22 dny

    No, já mladej jsem a pro měl to byl vždy ko.kot. A jestli se skrz něho někdo dozvídal o pandemii atd. tak to je asi člověk, co by měl být prohlášen za nesvéprávného, když si neumí informace sám dohledat.

    1. Jen Na Posilani
      Jen Na Posilani
      Před 14 dny

      @pepegavitek Lidi by měli čerpat informace od primárního zdroje. Správní orgán i ti pak neuzná, že Feri to měl na IG jinak...

    2. Dobroslav Opatrný
      Dobroslav Opatrný
      Před 15 dny

      Jo byl to opravdu sebestředný idiot

    3. pepegavitek
      pepegavitek
      Před 18 dny

      Mě teda člověk soběstačný přijde i když se podívá na ig. Všechno má své zdroje. Jak kdybys řekl že si něco neumím vyhledat sám. Má to nějakej zdroj od člověka? Má. Takže když jsi schopný to najít na insgramu tak mi to přijde v pohodě

    4. pepegavitek
      pepegavitek
      Před 18 dny

      @Václav Halm takže třeba na Facebooku nebo na Twitteru? LMAO

    5. Václav Halm
      Václav Halm
      Před 21 dnem

      Mám přesně stejnej názor a vždycky jsem tvrdil totéž: nejsi schopný si dohledat informace mimo instragram?

  90. Martin Bilek
    Martin Bilek
    Před 22 dny

    To ten člověk nemůže vydržet hodinu bez cigára??

    1. GAMBIT 20
      GAMBIT 20
      Před 22 dny

      To je snad jeho věc

  91. Jakub Havlíček
    Jakub Havlíček
    Před 22 dny

    Po minutě sledování videa musím říct že mě ten host pěkně rozčiluje. Asi jsou se Standou domluveni že kouřit může ale aby metl popel ze stolu na zem......Nevím ......

  92. Vendula Čepicová
    Vendula Čepicová
    Před 22 dny

    Jak byste chtěl, pane Horáku, zveřejnit takové video? Co nějaké ohledy k té případné oběti? Jde vidět, že jste se s takovou skutečností nesetkal, jak říkáte, což vám velmi přeju, ale chtělo by to trochu empatie. Pokud takové video existuje, určitě už je u policie. Mimochodem, existuje velmi málo případů, kdy byl někdo nespravedlivě odsouzen za vymyšlené znásilnění/ zneužití/ násilí. Naopak existuje spousta lidí, kteří se stali skutečnou obětí a jejich útočník dosud chodí po světě nepotrestaný. Chce to trochu hledat a číst studie na toto téma.

    1. Krkowitz fon Milowitz
      Krkowitz fon Milowitz
      Před 19 dny

      @Patrik Kučera Žalující je PREDÁTOR Feri a oběti jsou žaloavné jak je procesně teda chcete uchránit před medialitźací ?!?

    2. Patrik Kučera
      Patrik Kučera
      Před 22 dny

      nemusíš přeci ukázat obličej ani zveřejnit jméno oběti. Tak asi tak by to chtěl no

  93. .
    .
    Před 22 dny

    Feriho kauza ukazuje, co sa stane ked sa feminizmus otoci proti slnieckarom a tiez, ze kazdeho politika je mozne diskreditovat - staci najst k3rvu, co bez dokazov povie, ze ju obtazoval.

    1. Václav Prostějovský
      Václav Prostějovský
      Před 22 dny

      Jé to je dobrý postřeh díky za dobrý komentář.

  94. Dark Crusader6969
    Dark Crusader6969
    Před 22 dny

    Teďka koment k ferimu... kurva drat ale už všichni mluví o ženách a sexuálním násilím. Ale co falešná obvinění... v americe by to právnicky neuspělo kvůli porotě jenže v česku o tom rozhoduje pouze soudce...

    1. Štěpán Voříšek
      Štěpán Voříšek
      Před 22 dny

      Hranice falešných obvinění se u znásilnění stejně jako u jiných trestných činů pohybuje kolem 6-8% všech případů. Well, je na to víc studií, ale vždy se to pohybuje pod 10%. Když ještě zakalkulujeme to, že v česku je nahlášených kolem 10% všech sexuálních útoků, tak se prostě lze domnívat, že falešná obvinění nejsou tak masivní problém jako sexuální násilí.

    2. Dark Crusader6969
      Dark Crusader6969
      Před 22 dny

      Za A jak chceš zatarasit dveře nočním stolkem. Takže není to efektivní pro predatora a taky jde v klidu odejít ... to je vymyšlené

  95. viiki4
    viiki4
    Před 23 dny

    Zapálit cigaretu a nekouřit ji při mluvení? Měl bys jít k majk punkovi na cvičení

  96. Radislav Spilka
    Radislav Spilka
    Před 23 dny

    K tomu videu, vidim 3 moznosti. Prvni je, ze je z nelegalnich zdroju. 2. Moznost je, ze nekdo mel video a Feri ho odkoupil, nebo cekaji a tahaji z nej, co nejvice penez. 3. A nejpravdepodobnejsi, ze zdne video neexistuje. Btw jsem nevolic, tak mi nikdo nepiste, ze hajim Feriho. :)

  97. Raquityn
    Raquityn
    Před 23 dny

    Tu holku ve videu, o kterém se tam mluví osobně znám a o jeho existenci vím. Feri jí posílal holkám, se kterými chtěl něco mít. S jeho zveřejněním je pochopitelně problém a novináři jsou vázáni určitým etickým kodexem. To je obecně problém s hmotnými důkazy sexuálního násilí, že zničí život nejen násilníků, ale i jejich obětí. Co z odsouzením pachatele potom oběť má, když jí už nikdo nikdy nezaměstná.

    1. Krkowitz fon Milowitz
      Krkowitz fon Milowitz
      Před 19 dny

      Ale to byl na pravnické problém od začátku že Feri byl napojen na mocnou několikamiliardovou PROamerckou NEziskovku taže oběti PREDÁTORa mněli starch kydš jim z ostudí jejich koně v téhle barnži si ani neškrtnou a navíc Pánkův NADčlvěk ho na zapřenou s volbama (na nečisto) dostl i do škol za samejma holčičkama jimš mnohým nebylo 18 !!! stačí si najít tehdejší noviny dvosjsmyslů a naržek na jinak scela nezákoné chování AGITÁTORa je tam víc jak dostatek jen tehdá nikdo nechtěl číst mezi řádky

  98. Vojtěch Vyplel
    Vojtěch Vyplel
    Před 23 dny

    Jakub Horák, stratég volební kampaně Pirátů v roce 2017 a příznivec Jordana Petersona, jaká to podivnost.

    1. Vojtěch Vyplel
      Vojtěch Vyplel
      Před 19 dny

      @Jiří Batysta Tak už jenom to, že podle Petersona by byli Piráti Neomarxisté, které tak nesnáší. A příjde mi tedy divné obdivovat politické názory Petersona a pomáhat s volební kampaní Pirátům. Ale tak to je každého věc. Občas mi přijdou zjištění pana Horáka, jako kdyby přiletěl z jiné planety.

    2. Jiří Batysta
      Jiří Batysta
      Před 19 dny

      co je na tom prosím podivného?

    3. jarlRiess
      jarlRiess
      Před 19 dny

      To jsou tedy paradoxy! 😲

  99. Spokeshave
    Spokeshave
    Před 23 dny

    "To už se ví po klubech." - které jsou už rok zavřené a prázdné. Jo to zní jak Praha.

    1. Spokeshave
      Spokeshave
      Před 16 dny

      @yuitr loing Však jasně, to nepopírám.

    2. yuitr loing
      yuitr loing
      Před 16 dny

      se znasilneni v 15ti letech. Teprve nyní jsem to přiznala sestře, po 50ti letech. Jakékoliv násilí, ať psychické či fyzické zanechá následky na celý život...😪

  100. Lubor Sportshooter
    Lubor Sportshooter
    Před 23 dny

    32% žen se setkalo s domácím násilím.. A na kolika z těch 32% bylo pácháno násilí a kolik z toho samo páchalo na muži? :D